جلسه استاندار يزد با فرمانده انتظامي استان

يزدفردا- جلسه اي با حضور دکتر عاصي استاندار استان يزد و با حضور سردار حيدري فرمانده انتظامي، جانشين وتعدادي از معاونين و مديران تشکيل شد.

به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا"در اين مراسم ابتدا سردار حيدري گزارش مبسوطي از عملکرد سال 84 و همچنين اجراي طرحهاي مختلف ويژه تعطيلات نوروز ارائه کرد.

در ادامه دکتر عاصي از زحمات فرمانده انتظامي استان تقدير و تشکر بعمل آورد و اظهار داشت: دو قشر در جامعه بايد از حد احترام گذاشتن به آنها پا را فراتر گذاشت و آنها را تقديس نمود.

يکي علماء هستند که از فکر و انديشه مردم حفاظت و حراست مي کنند وديگري هم گروهي مانند پليس، که امنيت در جامعه را برقرار مي نمايند واز جان، ناموس و مال مردم حفاظت و حراست مي کنند.

وي در ادامه اظهار داشت: من خودم سر زده و ناشناس از دورترين نقاط استان بازديد داشته ام و در همه جا شاهد حضور پررنگ پرسنل نيرو در امر خدمتگزاري به مردم و حاضر بودن در تمام صحنه ها بوده ام.

دکتر عاصي افزود: دولت در سال 85 سال بسيار پرکار و سنگيني را در پيش رو دارد و لذا نيروي انتظامي هم جداي از دولت نيست. همه بايد به شدت در جهت خدمت رساني به مردم تلاش نمائيم تا مورد رضاي خداوند قرار گيرد.

استاندار يزد در پايان مجدداً از تلاشهاي مخلصانه فرماندهي و پرسنل جمعي استان يزد تشکر و قدرداني کرد.


يزدفردا   پليس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا